Základní škola a Mateřská
škola Nemojany,okr. Vyškov,
příspěvková organizace
Nemojany 113, 683 03 Luleč
IČO: 70 989 842
Od 1.9.2024 pro školní rok 2024/25 je školkovné stanoveno na 450,- Kč / měsíc za 1 dítě. Předškoláci školkovné nehradí, odklady povinné základní docházky ano.
Na všechny nové kamarády se těšÍme 2.9., kdy slavnostně zahájíme nový školní rok 2024/25.
Mateřská škola Nemojany sídlí v budově spolu se Základní školou. Ve školním roce 2024/2025 je MŠ dvoutřídní s 31 zapsanými dětmi. O ty se starají 4 učitelé. K provozním zaměstnancům patří paní kuchařka a pan školník.
Stávající třída v přízemí budovy s vchodem MŠ.
Třída ve 2. patře budovy s vchodem a šatnou u Motýlků
Zdravá pětka - Zdravá 5 je unikátní celorepublikový vzdělávací program pro základní i mateřské školy, který je zaměřený na zdravý životní styl, především v oblasti zdravé stravy.
Férová školka – projekt, který si klade za cíl propojit MŠ v regionu, vzdělávat učitele a poskytovat jim odborné zázemí, vybavit je metodikou a evaluačními nástroji pro co nejefektivnější práci s dětmi
Se Sokolem do života - Projekt Se Sokolem do života se zaměřuje na nejmladší generaci - na předškoláky. U této věkové kategorie je důležité, aby si děti osvojily základy pohybových dovedností a mohly je později rozvíjet a zdokonalovat. Rozvoj pohybové gramotnosti patří mezi tyto základní pilíře stejně jako rozvoj řeči, myšlení či poznání. Nejen pohyb, ale hlavně zábava. V projektu Se Sokolem do života aneb Svět nekončí za vrátky, cvičíme se zvířátky se děti učí vnímat pohyb jako přirozenou součást svého života, a to díky kladné motivaci. Při všech aktivitách je provází postavičky zvířátek.
#Jsemlaskavec – laskavý projekt a happening zaměřený na pomoc druhým, přátelství a projevy pozitivního chování k sobě navzájem. Na podzim roku 2022 laskavé dobré skutky konalo přes 16 000 malých i velkých laskavců z 241 měst, včetně nás v Nemojanech.
Participujeme na projektu Dobrý začátek – jehož hlavním cílem je komplexní metodika Dobrý začátek se zaměřuje na rozvoj sociálních a emočních kompetencí dětí předškolního věku a zvyšuje wellbeing dětí i učitelů – prokazatelně snižuje výskyt nežádoucího chování a konfliktů.